صفحه قبل 1 صفحه بعد

 

 

معرفی و بررسی بازی PES 2015

 

همراه با ویدئویی 15 دقیقه ای از گیم پلی بازی....

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

Akane0151 | ali kane ZOFO

 

 

 

این اخبار بروز خواهد شد ....

 

همینطور که میدونین سری بازی های شبیه سازی فوتبال ساخت استودیوی بازی سازی Konami هر ساله تحت عنوان Pro Evolution Soccer روانه بازارهای جهانی میشه و طرفداران خاص خودشو داره ، اما طی چند سال اخیر این عنوان در رقابت با یک عنوان مشابه ( FIFA از استودیوی EA ) دچار تنزل شده و حتی این رکود تا جایی پیشرفت که خیلی از طرفدارهای این سری به عنوان رقیب یعنی FIFA نقل مکان کردن...

 

ولی با تمام این فرازو نشیبهایی که گریبان گیره استودیوی قدیمی konami و عنوان با سابقش یعنی PES شده ،

 

فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer امسال با شعار "زمین از آن ماست " یا "The Pitch is Ours" وارد رقابت با رقیب دیرینه ی خودش یعنی FIFA شده....

 

 

 

خب طبق آخرین اخبار بعد از نمایشگاه E3 2014 ، کونامی اطلاعاتی در رابطه با نسخه جدید و چند عکس منتشر کرده که در زیر به اونها میپردازیم:

 

اینبار کونامی سعی کرده هیجان و انعطافپذیری رو به PES برگردونه تا بتونه بار دیگه مثل نسل گذشته یک شبیه سازی فوتبال همراه با هیجان و لذت رو ایجاد کنه...

 

طبق اطلاعات داده شده از طرف تیم توسعه بازی ، اینبار بیشترین تغییرات در بخش مکانیزم شوت زدن و در مقابل اون دفاع از دروازه توسط دروازه بان صورت گرفته بطوری که کامل واقع گرایانه به نظر برسه....

 

سه عنصر کلیدی این سری که بیشترین تمرکز روی اون صورت گرفته :

 

1- هیجان در گل زنی

 

سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه.... در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.

 

2- پاس نهایی

 

بطور خلاصه میشه گفت توسط فیزیک جدید  رفتار توپ در پاسهای کوتاه بین بازیکنان طبیعی تر شده و در گیم پلی بازیباز بهتر میتونه توپ رو کنترول کنه.... ( منظور رفع مشکل پاس دادن و کنترول توپ در نسخه قبلی )

 

3- 1 به 1

 

آخرین عنصر کلیدی بازی که دوباره بازسازی شده که اینبار شما قادر خواهین بود تا علاوه بر کنترل توپ بهتر در بازی ، در فضاهای خالی با توپ اونطور که در توانایی بازیکن هست مانور بدین و شاهد سیستم دریبلینگ بهتری باشین....

 

 و اما پارامترهای فرعی بازی که من به توضیح کلی و خلاصه از همشون میپردازم....

 

پارامترهای فرعی بازی که کونامی به اونها اشاره کرده :

 

Incredible Response Times

 

Full Pitch AI

 

Closest Control

 

Case for Defence

 

Behavioural Patterns

 

Poetry in Motion

 

Bring the Noise

 

Let There Be Light

 

PES ID

 

Balance of Play

 

Realistic Abilities

 

خب همینطور که در قبل اشاره کردیم ، فیزیک جدید توپ باعث میشه توپ در موقعیت های مختلف رفتار مناسبی از خودش نشون بده و این امر در بهبود کنترل توپ کمک میکنه... هوش مصنوعی بهتر واقع گرایانه تری رو شاهد هستیم با توجه به قدرت موتور FOX .... در دفاع کردن شما با چندین روش مواجهین و میتونین از هر روشی که دوست دارین برای مقابله با حملات تیم حریف استفاده کنین ، قدرت دفاعی تیم شما بستگی به مدافعان شما و تصمیماتی که شما برای کنترل مدافعین میگیرین داره .... انیمیشنها و سیستمهای رفتاری بازی طبق گفته ی سازنگان از بیش از 1000 بازیکن در دنیا الگو برداری شده و دوباره باز سازی شده و همینطور انیمیشنهای جدیدی مناسب تری رو در این سری شاهد هستیم ( منظور انیمیشن حرکت بازیکنان در موقعیتهای مختلف ) .... اینبار سعی شده جو یک استادیوم واقعی شبیه سازی بشه و به همین دلیل حرکات تماشاچیان طبیعی تر و بیشتر از قبل شده تا حس یک استادیوم واقعی به بازیباز دست بده و همینطور نوپردازی بازی دچار تغییراتی شده تا زمان های مختلف با آب و هوای مختلف رو بهتر نشون بده....

 

اینبار دوباره شاهد استایل های خاص بازیکنان مشهور در بازی هستیم مثل کریستیانو رونالدو یا مسی ....

 

و در آخر کنامی به وضعیت های آب و هوایی ، لیگهای جدید و بهبود پیدا کردن مد های محبوب ( Master League and Become A Legend ) اشاره کرد و اینکه بصورت هفتگی برای بازی آپدیت هایی منتشر میشه که قدرت بازیکنان ، ترکیب تمامی تیمهای موجود در بازی بروز رسانی خواهد شد ولی هنوز جزئیات بیشتری رو بیان نکرده....

 

 


کونامی جزئیات جدیدی مبنی بر اینکه در این سری مربی برای هر تیم حضور خواهد داشت اشاره کرد و گفت که بعضی ها لایسنس شده یعنی از روی مربیان واقعی شبیه سازی شدن و بعضی ها هم نه... و همینطور گفته در این سری شاهد لیگ های دسته دوم برای لیگ های مطرح مثل ایتالیا ، اسپانیا ، انگلیس و .... برای اولین بار هستیم ولی هنوز در رابطه با تیم های لاسنس شده و لیگهای لاسنس شده چیزی مشخص نیست..... 

 

عکسهای رسمی منتشر شده از بازی :

 

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.

 

ویدئوی 15 دیقه ای از گیم پلی بازی روی PS4 منتشر شده که میتونین از لینک زیر lمشاهده کنین: * برو ادامه مطلب*


ادامه مطلب

[ جمعه 24 مرداد 1393برچسب:,

] [ 22:45 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

دانلود تریلر Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

[ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:,

] [ 10:26 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تریلر جدیدی از Call Of Duty: Advanced Warfare منتشر شد | حال و هوای Sledgehammer

سری Call Of Duty دیگر تبدیل به یک فرنچایز سالیانه شده است و این سال هم Call Of Duty: Advanced Warfare جلودار این فرنچایز است تا شاید بتواند ضعیف ترین عنوان سری Call Of Duty یعنی Call Of Duty: Ghosts را از خاطره ها کمرنگ تر کند. امسال Activision تصمیم گرفته است تا به یک شرکت جدید روی دهد تا بازی خود را با وسواس تمام بسازد، بله این اولین تجربه ی Sledgehammer در ساخت یک عنوان Call Of Duty می باشد. پر فروش ترین عنوان شوتر این بار تصمیم گرفته است تا استودیوی خود را به تصویر بکشد و از این استودیو یک معرفی داشته باشد.

این اولین نسخه از Call Of Duty می باشد که بر روی نسل بعدی و یا نسل حاضر کنسول ها یعنی نسل هشتم منتشر می شود. البته نسخه های نسل هفتمی هم در دست ساخت هستند که به کیفیت نسخه های دیگر نیستند. این بازی ۴ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد و با موتور In-house engine ساخته خواهد شد.

واسه دانلود برو ادامه ی مطلب................

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 20:30 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تریلری از DLC بازی Sniper Elite III منتشر شد | چرچیل را نجات بده
 
1405623058-9_copia_jpg_1400x0_q85

Sniper Elite III یک عنوان شوتر تاکتیکی می باشد که شما در آن باید از مغز و استعداد خود استفاده کنید و توسط دشمنان دیده نشوید، همچنین آن ها را از دور مورد حمله قرار دهید. این بازی توسط  Rebellion Oxford با استفاده از موتور Asura ساخته شده است و کار انتشار این بازی بر دوش  ۵۰۵ Games بوده است. این عنوان که ۱ جولای منتشر شده است برای کنسول های نسل هشتم و هفتم و PC در دسترس است.

این بازی بعد از انتشار خود با هجوم و معرفی DLC های جدیدی مواجه شده است که از آن ها می توان به DLC کشتن هیتلر یا Kill Hitler اشاره کرد. شرکت سازنده یعنی Rebellion تصمیم گرفته است تریلر جدیدی منتشر کند و به معرفی یک DLC جدید بپردازد. این بار در این تریلر شما باید چرچیل انگلیسی را نجات دهید. این DLC نام Save Churchill را به خود اختصاص داده است. در ادامه می توانید تریلر معرفی این بسته ی الحاقی را مشاهده کنید.

میخوای دانلود کنی پس برو ادامه ی مطلب................


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 20:26 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تریلری از Far Cry 4 منتشر شده است | به عظمت Kyrat خوش آمدید

سری Far Cry یکی از بهترین جهان آزاد های ماجراجویی می باشد، شاید اولین دلیلی که این بازی به جای امروزی خود رسید این بود که آن ها بازی خود را با دوربین اول شخص منتشر کردند و سنت های قبل از خود را شکستند ولی از گیم پلی این بازی نمی توان رها شد. هر سه نسخه ی منتشر شده از این بازی گیم پلی بسیار سریع و خوبی داشته است و هر نسخه هم در حال بهبود می باشد. حالا نوبت Ubisoft رسیده است تا شانس خود را باری دیگر با Far Cry 4 امتحان کند.

بازی در Kyrat سپری می شود، جایی که زیر دست دیکتاتور مخوف Pagan Min اداره می شود. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که این دنیا چگونه خلق شده است؟ خب سازندگان بازی قصد دارند به شما نشان دهند. تماشاگر یک سفر خطرناک از سازندگان بازی باشید که به طراحی این دنیا انجامید.

برای دانلود برو ادامه.............


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 15:8 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

دانلود فیلم اساسین کرید در دنیای واقــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 هیچ به این موضوع فکر کرده اید که اگر اساسین کرید در قرن ۲۱ و در دنیای واقعی وجود داشت چه اتفاقی می افتاد ؟ دیگر لازم نیست فکر کنید در ویدئوی که در این قسمت برای شما آماده کرده ایم می توانید مشاهده کنید که چه اتفاقاتی رخ می دهد !


این ویدئو در ۳ دقیقه و نیم و توسط devin graham تهیه شده است که در ادامه می توانید مشاهده و یا دانلود کنید

برو ادامه ی مطلب..............


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:55 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لانچ تریلر The Last Of Us: Remastered منتشر شد | استقبال از آخرالزمان اینبار در نسل هشتم

خودتان را آماده کنید چرا که وقت آن رسیده است بار دیگر آخرالزمان را از دید Joel و Ellie با بازی The Last Of Us اینبار در نسل هشتم تجربه کنید. عنوان انحصاری کنسول Playstation 3 که حیرت همگان را به همراه داشت و شرکت سونی نیز طبق آمار بدست آمده تصمیم گرفت که آن را بار دیگر عرضه کند تا اینکه دیگر بازیکنان نیز از تجربه یک بازی بی همتا محروم نمانند. لانچ تریلر The Last Of Us: Remastered به تازگی منتشر شده است که شما می توانید با دانلود آن، انتشار بازی The Last Of Us را بر روی کنسول نسل هشتمی Playstation 4 جشن بگیرید.

 

همانطور که در گذشته نیز اعلام شده بود، نسخه بازسازی شده بازی The Last of Us از جزئیات و کیفیت بسیار بالاتری در چهره شخصیت ها برخوردار خواهد بود و آقای Neil Druckmann به عنوان مدیر پروژه، گرافیک بازی را حد صحنه های سینمایی عنوان اصلی خطاب کرده اند. در نسخه PS3  بازی The Last of Us ما این سطح از جزئیات را فقط در زمان تماشای نمایه های ویدئویی میان بازی شاهد بودیم اما در حین گیم پلی افت گرافیکی مشهود بود. این روش بسیار مناسبی است که سازندگان به کار گرفتند تا صحنه های تاثیر گذار سینمایی هر چه بیشتر احساسات و قدرت خود را به نمایش بگذارند. 

The Last of Us: Remastered از امروز برای کنسول Playstation 4 عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که Left Behind به عنوان DLC بازی The Last of Us نیز همراه نسخه PS4 خواهد بود.

برو ادامه مطلب.......


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:49 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

دانلود تریلری جدید از عنوان The Sims 4 باشید | ” Emotion ” های مختلف در بازی!

همانطور که می دانید سری جدیدی از بازی های Sims یعنی The Sims 4 در ماه سپتامبر امسال توسط The Sims Studio به صورت رسمی برای تحولی در این سری بازی ها منتشر خواهد شد. همانطور که اعلام شده بود در این نسخه جدید استخر و یا برخی دیگر از مکان ها وجود ندارد. شرکت EA برای جبران از Emotion های مختلف عنوان The Sims 4 با انتشار تریلری جدید رونمایی کرد. با سری چهارم عنوان Sims شاهد زندگی ای کاملا طبیعی در دنیای بازی های رایانه ای خواهید بود.

همچنین شرکت EA اعلام کرده است کنترل دستی حرکات ( Emotion ) ها در بازی باعث می شود هر چه زودتر به سرعت Skill های بیشتری به دست آورید و در بازی از امکانات و ارتقاهای بیشتر بهره مند شوید. هنوز هیچ فردی نتوانسته این قابلیت را تجربه کند، پس باید تا زمان عرضه رسمی بازی منتظر ماند تا شاهد این قابلیت های جدید در این عنوان باشیم.

عنوان The Sims 4 در دوم ماه سپتامبر به صورت رسمی برای سیستم عامل مک و ویندوز در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. در روز چهارم ماه سپتامبر همThe-Sims-4-feature-672x372 شاهد عرضه این عنوان در اروپا خواهیم بود.

برو ادامه ی مطلب................


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:41 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه